Tatil denince artık eskisinden farklı olarak mümkün oldukça az kalabalık ve açık alanlar geliyor. Eğer siz de benim gibi sakin, doğanın içinde, kendi halinizde bir tatil istiyorsanız, Bademli Köyünde bulunan “Zeytin Gölgesi”  tam sizlere göre.

Konum

3-143
Zeytin Gölgesi | İzel Özkaya

Biz dört arkadaş sezon sonunda, İzmir’e yaklaşık iki saat uzaklıkta bulunan Zeytin Gölgesi çadır kampına gittik. Sezon sonu olduğundan kamp alanında birkaç çadır vardı. Bu yüzden dilediğimiz zeytin ağacının gölgesine çadırlarımızı kurma şansı yakaladık.

Zeytin Gölgesi, Bademli

Zeytin Gölgesi ve Çevresini Keşif

Biraz dinlendikten sonra alanı keşfe çıktık ve kamp alanının önündeki tesisi geçer geçmez masmavi ve berrak olan deniziyle karşılaştık. Herkese açık olan sahilinde kimseler yoktu. Sahilin yanında ise ağaçların arasında yürüyüş yapabileceğiniz veya oturup denizi izleyebileceğiniz birçok yer bulunuyor.

Kamp Alanı

1-204
Zeytin Gölgesi Kamp Alanı | İzel Özkaya

Hijyenin bir numaralı önceliğimiz olduğu şu günlerde temizlik detayları ile başlayayım; tuvaletler temiz, bulaşık yıkama yeri ve sıcak su ile duş alabileceğiniz yerleri de var. Çadırınızını kurduğunuz yere elektrik çekiyorlar ve buzdolabı veriyorlar. Kamp alanındaki tesisin sahipleri güler yüzlü ve yardımsever insanlar. Eğer yanınıza mangal kömürü almayı unuttuysanız oradan da satın alabilirsiniz. Sanırım sezon zamanı ekmek, su vb. malzemelerin satışları da oluyor.

Kampta Beslenme ve Yakınındaki Yerler

Biz kamp alanına arabayla gittik ve giderken köyde birçok market gördük. Kampta tüketeceğimiz çoğu yiyeceği de o marketlerden aldık. Akşamüstü biraz yürüyüş yapmak istedik ve köye gittik. Yürüyüş yaklaşık 15-20 dakika sürüyor. Eğer çok fazla alışveriş yapmayacaksanız köye yürümenizi öneririm. Böylece gittiğiniz yere bağlı kalmayıp etrafını da keşfetmiş olursunuz.

Zeytin Gölgesi’nde Deniz

Zeytin Gölgesi
Zeytin Gölgesi | İzel Özkaya

Denizin dibi kum ve çok berrak. Yüzdükçe hemen derinleşmiyor. Biz de bu sayede denizde rahatça top oynadık. Sabah erkenden kalkıp denizin sesi eşliğinde sahilde yürüyüş yapmanızı kesinlikle tavsiye ederim. Açıkcası ben denize girmeyi çok sevmiyorum. Yürüyüş yapmak veya sahilde olup denizi izlemek çok hoşuma gidiyor. Bu yüzden de sahilin kum olmasını tercih ediyorum. Bu açıdan buradaki plaj da beni oldukça tatmin etti. Eğer Zeytin Gölgesi’ni benim bakış açımdan daha detaylı olarak görmek isterseniz aşağıdaki videoya tıklamanız yeterli.